piątek, 1 marca 2013

Dwa

Gdy rano się obudziłam przetarłam oczy , poszłam do łazienki ubrałam się w to nie był to za ciepły dzień , napisałam do Karoliny  , żeby do mnie zadzwoniła , gdy już zadzwoniła umówiłyśmy się aby się spotkać . Poszłam pooglądać jakieś kreskówki i zjeść śniadanie .gdy skończyłam była godzina czternasta , za pół godziny miałam iść do Karoliny , mieszkamy od siebie trochę daleko aż trzy kilometry , gdy wyszłam i szłam drogą skoczył na mnie pies zaczęłam krzyczeć aż wybiegł właściciel psa jeszcze się z nim trochę pokłóciłam o to że pies lata bez kagańca i jest groźny . Gdy doszło do spotkania z Karoliną , opowiedziałam jej o Kamilku polubiła go od razu . Zaczęła mnie namawiać żebym do niego zaczęła kręcić , na początku nie chciałam się zgodzić bo w sumie nie znałam go jeszcze tak dobrze. Po długich namowach zgodziłam się , skrycie podobał mi się ale nie chciałam tego pokazywać . Razem z mamą Karoliny pojechałyśmy do galerii , chodziłyśmy dwie godziny po sklepach za Karoliny butami , oczywiście nic nie kupiła . Mama dzwoniła do mnie kiedy wrócę robiło się trochę późno , ale Karolina zaproponowała pizze , zgodziłam się napisałam sms'a mamię żeby później , gdy tak siedziałyśmy zaczęłyśmy się wygłupiać i udawać dorosłe , wymyśliłam że pracuje w jakimś lumpeksie i że mój mąż to pijak , moja przyjaciółka wymyśliła iż ją wyrzucili z pracy bo źle zamiatała ulice , wybuchłyśmy  się śmiechem i wylałyśmy herbatę na obrus oczywiście zakryła to talerzem jak gdyby nigdy nic . Jej mama odwiozła mnie do domu , gdy weszłam do domu po cichu zobaczyłam jak mój brat tańczy i śpiewa " Call my meybe" i wiele innych , po cichu schowałam się do toalety i słuchałam nie wytrzymałam w pewnym momencie gdy on zaczął pokazywać na pluszowe misie , to było naprawdę zabawne zobaczyć własnego brata w bokserkach tańczącego i śpiewającego do pluszowych misiów . Gdy tylko zauważył że to widzę zaczął na mnie krzyczeć i grozić że powie mamię że tak późno wróciłam , gdy przebrałam się w piżamę w krówki i zanurzyłam się w krainie snów .

4 komentarze:

  1. hahahaha! "a no wiesz... wyje*ali mnie z pracy, bo źle ulice zamiatałam", albo "ja uwielbiam ją (miś)".
    fajny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahah , a no wiesz no mam lupeks xD
      hahaha a misiu był fajny nie dziwie się że go uwielbiał :D
      + dziękii :d

      Usuń
    2. kogo twój brat nie uwielbia? XD
      (ty się nie liczysz...)
      Ferdek [*] :cccccccccccccccc

      Usuń
    3. haha , no zato cb uwielbia.
      już żyje twój ferdek .:*

      Usuń