niedziela, 3 marca 2013

Trzy

Gdy wstałam przeraziłam się swojego wyglądu , wyglądałam jak zombie a bardzo się ich boje  . Była godzina 11 , nie miałam na nic siły miałam doła po tym czego dowiedziałam się od przyjaciółki , o chłopaku na którym mi zależy , konkretnie o Kamilu , był z Klaudią moją dobrą koleżanką , to było chore zwłaszcza że mi obiecała że z nim nie będzie , no ale cóż musiałam się ubrać , czekałam na Julkę miała do mnie przyjść dzisiaj , zanim przyszła zjadłam śniadanie i pooglądałam coś w telewizji , trzy godziny później przyszła Julia , stała na zakręcie koło mojego bloku i dzwoniła żebym się pospieszyła , trochę jeszcze poczekała ale w końcu się tam zjawiłam , poszłyśmy do sklepu po jakieś niezdrowe jedzenie a mianowicie czipsy i cole , poszłyśmy do niej i oglądałyśmy film , uparła się na horror a więc się zgodziłam oglądałyśmy Egzorcyzmy Emily Rose , to było mega straszne piszczałyśmy jak nie normalna , ruszyła ręką i wylała na mnie moją colę którą trzymałam w ręku , no ale cóż , zrobiło się trochę późno , przyznam bałam się iść do domu sama , na szczęście zadzwonił do mnie Seba z propozycją spaceru , zgodziłam się a wręcz ucieszyłam po wiedziałam , że jestem u Julki , gdy wyszłam już tam stał był moim przyjacielem , poszliśmy na spacer , akurat przechodziliśmy koło domu Kamila , czułam się niezręcznie , zza czyjegoś domu wyskoczyły psy , zaczęłam krzyczeć , na szczęście Seba je odgonił , szliśmy dalej , aż w końcu dziwnie zaczął rozmowę :
~ Słuchaj o co chodzi z twoim opisem "2 słowa , 9 liter ... był ch*jem "?
~A nwm tak jakoś do kolegi .. - odpowiedziałam drżącym głosem
~Jakiego ? - podejrzliwym głosem zapytał .
~A takiego tam , ten nie znasz pewnie .
~Taa jasne , chodzi o Kamila.
~NIE ! - wykrzyknęłam i spuściłam głowę
~Przecież ja wiem o wszystkim , nie musisz kłamać
Całe szczęście doszliśmy do domu , szybko zmieniłam temat , widział że czuje się nie zręcznie, pośmialiśmy się trochę i rozeszliśmy się do domów. Od razu weszłam na GG , popisałam trochę z Dominikiem , Sebą i Karoliną . Opowiedziałam jej o wszystkim nazwała mnie idiotką i ciągle powtarzała że miała racje i że Kamil to skończony dupek .. Wiedziałam , że to co mówi to prawda ale się nie przyznawałam i jak głupia go broniłam , zrobiło się późno wylogowałam się i poszłam spać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz